سوپ با پاستا پفکی

تاریخ انتشار مطلب:   آذر1402

  • آماده سازی
  • پختن
  • مهارت
    Accomplished
  • مناسب برای
    همه


لذت یک آخر هفته آرام را طعم سوپ پاستا با خامه در وعده عصرونه تکمیل خواهد کرد. سوپ خامه‌ای پاستا را می‌توان یک وعده کامل ایتالیایی نامید. غذایی که بعد از امتحان کردن آن دوباره دنبال فرصتی برا یطبخ و سرو آن می‌گرید. شاید سالم‌ترین سوپی نباشد که می‌توانیددرست کنید اما بدون شک رنگ و بوی متفاوتی به میز غذای شما خواهد بخشید.
طعم سوسیس مرغ ایتالیایی که در کنار هویج، پیاز و کرفس تفت داده شده، همراه با مزه تند و تیز سیر و عطر اسفناج تازه که با پنیر و پاستا پفکی ترکیب شده، بافتی سبک و لطیف دارد که به عنوان یک پیش غذا انتخاب مناسبی است.

مواد لازم سوپ با پاستا پفکی

مواد غذایی میزان مواد غذایی میزان
پاستا پفکی 170 گرم سوسیس مرغ ایتالیایی به میزان دلخواه
پنیر پارمزان و جعفری به مقدار لازم ساقه کرفس خرد شده 2 عدد
اسفناج تازه خرد شده 1 دسته دانه رازیانه له شده یک قاشق چای خوری
آرد سفید همه کاره 1/2 پیمانه سیر چرخ شده 3 حبه
ادویه ایتالیایی 1/2 قاشق ای خوری نمک دریا 1 قاشق چای خوری
فلفل سیاه 1/2 قاشق چای خوری پیاز زرد 1 عدد ، کوچک
رب گوجه به مقدار لازم عصاره مرغ 6 پیمانه
خامه سنگین 2 پیمانه هویج 2 عدد، بزرگ


طرز تهیه سوپ با پاستا پفکی

  1. اولین قدم

    ابتدا سوسیس‌ها را خرد کرده و داخل یک قابلمه مناسب روی حرارت ملایم قرار دهید. زمانی که سوسیس شما سرخ شد، پیاز، کرفس و هویج را به سوسیس اضافه کنید. 5 دقیقه صبر کنید تا سبزیجات نرم شود.

  2. دومین قدم

    در این مرحله سیر را اضافه کنید و به خوبی تفت دهید. سپس ادویه ایتالیایی و دانه رازیانه را به محتویات داخل قابلمه اضافه کنید و کاملا مخلوط کنید. حالا نوبت به اضافه کردن رب گوجه فرنگی رسیده است، رب را کاملا تفت دهید تا طعم خامی آن گرفته شود. حدود 3 تا 5 دقیقه به تفت دادن ادامه دهید.
    ادویه ایتالیایی چیست؟
    ادویه معروف ایتالیایی ترکیبی از ریحان، آویشن، رزماری، مرزنجوش، گشنیز، نعنا، مرزه، فلفل قرمز پرک شده است که به عنوان طعم دهنده بسیاری از غذاهای ایتالیایی استفاده می‌شود. در تهیه این ادویه رعایت نسبت استفاده از هر مواد اولیه بسیار مهم است.

  3. سومین قدم

    ½ پیمانه آب به مواد اضافه کنید و چند دقیقه صبر کنید، سپس آرد سفید همه کاره را به مواد سوپ خود اضافه کنید و صبر کنید تا یک دقیقه یا سایر مواد بپزد. زمانی که مواد شما حالتی چسبناک و خشک پیدا کرد، عصاره مرغ یا آب ولرم را به آرامی داخل قابلمه بریزید و هم بزنید تا با سایر مواد مخلوط شود. اجازه دهید تا مخلوط به جوش آید، بعد به مدت 15 دقیقه صبر کنید تا سوپ شما روی حرارت کم بجوشد.

  4. آخرین قدم

    نوبت به اضافه کردن بخش جذاب سوپ، یعنی خامه رسیده است. بعد از یکدست شدن خامه با سایر مواد پاستا پفکی و اسفناج خرد شده را به قابلمه اضافه کنید. مطابق با دستور پخت روی بسته بندی تا زمانی که پاستا شما آل دانته شود صبر کنید. سوپ شما آماده است! آن را با مقداری جعفری تازه، پارمزان و نان تست سرو کنید.

 منبع

pinchofyam